Årsmöte 2020.

Årsmöte

STF Dalsland

23 Feb

Årsmöte 2020-02-23, 15:00 på vandrarhemmet i Brålanda.
Det blir sedvanliga årsmötesförhandlingar och bildvisning med berättelser från de aktiviteter som genomförts under 2019. Vi kommer också att presentera årets kommande aktiviteter samt avslutar med en fika tillsammans. Välkomna.
  • Plats: Brålanda vandrarhem.
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Jan Svedberg 0725091668

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 05 Feb - 10 Feb 2020

Jokkmokks marknad 2020

Jokkmokks marknad är en kär tradition för oss och intresset för att följa med till marknaden är stort. Är du intresserad av att följa med så anmäl dig så fort du kan. Det finns mycket att göra under marknadsdagarna. Hantverk, slöjd, konserter och föreläsningar kan du ta del av alla marknadsdagar. Välkommen till Jokkmokks marknad.

Datum 2020-02-05 till 2020-02-10.

Medlem: 3500 kr

• 23 Feb

Årsmöte 2020.

Årsmöte 2020-02-23, 15:00 på vandrarhemmet i Brålanda.

Medlem: Gratis