Studiebesök på gymmet Parken Fitness i Ludvika 2020*

Studiebesök

STF Dala-Bergslagen

14 Jan 2020

Medlemsaktivitet. Begränsat deltagarantal. Föranmälan senast 7 januari 2020!
Tisdag 14 januari 2020, kl 18:00. Samling utanför vid Storgatan 13. Information: Stefan Dorg och Bengt-Göran Bladh Vi besöker ett av Ludvikas många gym, det i f d Intersports lokaler, och får en guidad rundtur. Medlemsaktivitet, begränsat deltagarantal. Föranmälan senast 7 januari 2020!
  • Senaste datum för anmälan: 07/01
  • Samling: Utanför gymmet i f d Intersports lokaler , 18:00
  • Plats: Gymmet Parken Fitness i f d Intersports lokaler, Ludvika
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Stefan Dorg 070-598 53 42, Bengt-Göran Bladh 070-657 51 45

Typ av aktivitet: Studiebesök

• 26 Nov 2019

Glöggafton med bildvisning 2019

Tisdag 26 november 2019, kl 18:00 Lokal: Lillkyrkan i Ludvika Information: Stewe Larsson och Bengt-Göran Bladh Vi tittar på varandras bilder från lokalföreningens resor och aktiviteter. Kunde du inte följa med? Eller vill du drömma dig tillbaka? Ta gärna med dig dina bilder eller annat material från våra aktiviteter som du vill dela med dig av. Glögg och pepparkakor serveras. Alla är välkomna! Kostnad: Medlemmar gratis, övriga 40 kr

Alla är välkomna!

Icke-medlem: 40 kr

• 14 Jan 2020

Studiebesök på gymmet Parken Fitness i Ludvika 2020*

Medlemsaktivitet. Begränsat deltagarantal. Föranmälan senast 7 januari 2020!

• 12 Feb 2020

Årsmöte 2020*

Onsdag 12 februari 2020, kl 18:00 Lokal: Lillkyrkan, Ludvika Information: Stewe Larsson eller Alfons Österholm Sedvanliga årsmötesförhandlingar. Motioner och eventuellt förslag till ny styrelseledamot ska vara inlämnade senast 31 december 2019. Underhållning. Vi bjuder på fika. OBS! Föranmälan om du vill ha fika annars är du välkommen ändå. Alla medlemmar i STF Dala-Bergslagen är välkomna!