INSTÄLLT!!! Glöggafton med bildvisning 2020

STF Dala-Bergslagen

01 Dec 2020

Inte medlem
INSTÄLLT!!! Alla är välkomna!
***** VI STÄLLER IN MED ANLEDNING AV CORONAVIRUSET. ***** Tisdag 1 december 2020, kl 18:00. Vi tittar på varandras bilder från årets aktiviteter. Kunde du inte vara med själv? Eller vill du drömma dig tillbaka? Ta gärna med dig egna bilder eller annat material från våra aktiviteter som du vill dela med dig av. Vi bjuder på glögg och pepparkakor. Alla är välkomna! Föranmälan! Begränsat deltagarantal. Medlemmar gratis, ej medlem 40:-
  • Samling: Lillkyrkan, Ludvika , 18:00
  • Plats: Lillkyrkan, Ludvika
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Stewe Larsson 073-096 66 06, Bengt-Göran Bladh 070-657 51 45

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 01 Dec 2020

INSTÄLLT!!! Glöggafton med bildvisning 2020

INSTÄLLT!!! Alla är välkomna!

Icke-medlem: 40 kr

• 19 Jan 2021

INSTÄLLT!!! Studiebesök hos Lemont i Östansbo, Ludvika 2021*

***** VI STÄLLER IN MED ANLEDNING AV CORONAVIRUSET. ***** Tisdag 19 januari 2021, kl 17:00. Vi får information om företaget och får se deras tillverkning. Medlemsaktivitet. OBS! Föranmälan senast 12 januari 2021. Begränsat deltagarantal.

INSTÄLLT!!! Medlemsaktivitet. OBS! Föranmälan senast 12 januari 2021. Begränsat deltagarantal.

• 10 Feb 2021

Årsmöte 2021*

Onsdag 10 februari 2021, kl 18:00. Lokal: OBS!!! ÄNDRAD LOKAL Församlingsgården, Ludvika Sedvanliga årsmötesförhandlingar. Motioner och eventuella förslag till ny styrelseledamot ska var inlämnade senast 31 december 2020. Vi bjuder på fika. OBS! Föranmälan. Alla medlemmar i STF Dala-Bergslagen är välkomna.

OBS! Föranmälan. Alla medlemmar i STF Dala-Bergslagen är välkomna!