Årsmöte 2022

Årsmöte

STF Dala-Bergslagen

16 Feb 2022

Medlemmar i STF Dala-Bergslagen är välkomna! OBS! Föranmälan senast 9 februari om du vill ha fika endast via e-post till stfdalabergslagen@stfturist.se
Onsdag 16 februari 2022, kl 18:00. Lokal: Lillkyrkan, Ludvika Medlemmar i STF Dala-Bergslagen är välkomna. Sedvanliga årsmötesförhandlingar. Motioner och eventuella förslag till ny styrelseledamot ska vara inlämnade senast 31 december 2021. Vi bjuder fika. OBS! Föranmälan senast 9 februari om du vill ha fika endast via e-post till stfdalabergslagen@stfturist.se Alla medlemmar i STF Dala-Bergslagen är välkomna!
  • Senaste datum för anmälan: 09/02
  • Samling: Lillkyrkan, Ludvika , 18:00
  • Plats: Lillkyrkan, Ludvika
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Stewe Larsson 073-096 66 06, Alfons Österholm 070-670 68 15

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 01 Aug - 28 Feb 2022

Aug

Extrainsatta aktiviteter... info via mail eller facebook 2021

Vi planerar att genomföra lokala vandringar med kort varsel. Tanken är att man inte ska behöva samåka utan att var och en kan ta sig till startpunkten. Nedan finns exempel på aktiviteter som kan bli av med kort varsel: - Skultuna - Sausberget, Ludvika - Högberget, Ludvika - Nybrännberget med Jan-Olof Hermansson - Kortare vandringar i närområdet - Cykeltur - Skommartjärn/Finnsåsen på sommaren

Inbjudan sker via mail eller facebook vid lämplig tidpunkt. Anmälan måste alltid ske via mail eller sms.

• 10 Okt 2021

Okt

Milbanan i Marnässkogen 2021

Söndag 10 oktober 2021, kl 10:00. Samling bakom Ludvika Partiaffär på Fläderstigen, Ludvika, vid informationstavlan. Ansvariga: Rita Österholm och Marita Odén Vi går 7 km längs milbanan. Medtag matsäck. Kläder efter väder och stadigt på fötterna. Alla är välkomna! OBS! Föranmälan senast 3 oktober. Begränsat deltagarantal!

Alla är välkomna! OBS! Föranmälan senast 3 oktober. Begränsat deltagarantal.

• 30 Nov 2021

Glöggafton med bildvisning 2021

Tisdag 30 november 2021, kl 18:00. Lokal: Lillkyrkan, Ludvika. Information och anmälan: Stewe Larsson, Bengt-Göran Bladh Vi tittar på bilder från bland annat tidigare aktiviteter. Vi bjuder på glögg och pepparkakor. Alla är välkomna! OBS! Föranmälan senast 23 november! Begränsat deltagarantal. Medlemmar gratis, ej medlem 40:-

Alla är välkomna! OBS! Föranmälan senast 23 november! Begränsat deltagarantal!

Icke-medlem: 40 kr

• 16 Feb 2022