Årsmöte 2020*

Årsmöte

STF Dala-Bergslagen

12 Feb 2020

Onsdag 12 februari 2020, kl 18:00 Lokal: Lillkyrkan, Ludvika Information: Stewe Larsson eller Alfons Österholm Sedvanliga årsmötesförhandlingar. Motioner och eventuellt förslag till ny styrelseledamot ska vara inlämnade senast 31 december 2019. Underhållning. Vi bjuder på fika. OBS! Föranmälan om du vill ha fika annars är du välkommen ändå. Alla medlemmar i STF Dala-Bergslagen är välkomna!
  • Samling: Lillkyrkan, Ludvika , 18:00
  • Plats: Lillkyrkan, Ludvika
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Stewe Larsson 073-096 66 06, Alfons Österholm 070-670 68 15

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 26 Nov 2019

Glöggafton med bildvisning 2019

Tisdag 26 november 2019, kl 18:00 Lokal: Lillkyrkan i Ludvika Information: Stewe Larsson och Bengt-Göran Bladh Vi tittar på varandras bilder från lokalföreningens resor och aktiviteter. Kunde du inte följa med? Eller vill du drömma dig tillbaka? Ta gärna med dig dina bilder eller annat material från våra aktiviteter som du vill dela med dig av. Glögg och pepparkakor serveras. Alla är välkomna! Kostnad: Medlemmar gratis, övriga 40 kr

Alla är välkomna!

Icke-medlem: 40 kr

• 14 Jan 2020

Studiebesök på gymmet Parken Fitness i Ludvika 2020*

Tisdag 14 januari 2020, kl 18:00. Samling utanför vid Storgatan 13. Information: Stefan Dorg och Bengt-Göran Bladh Vi besöker ett av Ludvikas många gym, det i f d Intersports lokaler, och får en guidad rundtur. Medlemsaktivitet, begränsat deltagarantal. Föranmälan senast 7 januari 2020!

Medlemsaktivitet. Begränsat deltagarantal. Föranmälan senast 7 januari 2020!

• 12 Feb 2020

Årsmöte 2020*