Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och kämpar nu för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

Prova på Klättringen

STF Borlänge-familj

04 Apr 2020

FULLBOKAD! Kom och prova på klättringen med oss! Vi vill ge barnen mellan 6 och 10 år möjligheten att prova på klättringen. Upptäck ett nytt och spännande sätt att röra på sig. Klättringen är inte bara bra för att träna på styrkan, balans och uthållighet, men det främjar också koncentration och teamkänslan. Efter klättringen kommer det självklart också att finnas fika för alla duktiga äventyrare. Mellans barnen leker och har kul på väggarna, kan du som förälder njuta av kaffe från Toms cafe eller varför inte vara med och fota barnens upplevelse i klätterhallen. Vi håller till i Faluns nya klätterhallen #monoloco, Främbyvägen 20. Vi träffas på lördag 4:e April på Främbyhallens parkeringsplats kl. 9:45 Anmälan krävs, via Facebooks meddelande-funktion (räcker inte med att klicka i ”kommer”). Vi svarar på alla meddelanden. Begränsat antal platser. Klättringen vänder sig endast till medlemmar i STF Borlänge familj. Vi kommer att ta bilder under aktiviteten som STF Borlänge-familj senare kan komma att använda i marknadsföringssyfte. Ange i anmälan om du inte tycker det är OK.
  • Senaste datum för anmälan: 01/04
  • Samling: Mono Loco Falun , 09:45