Bokcirkel för barn 7-10 år

STF Borlänge-familj

10 Mar 2020

Inte medlem
Välkommen att hänga med oss på läsmys i höst- och vintermörkret! Syftet är att skapa en social plattform för att främja ungas intresse för läsning och litteratur. De barn som vill får berätta om en bok de läst och gillat, lyssna till spännande berättelser, eller kanske skriva en egen liten historia? Normalt sett är ju ingen bokcirkel komplett utan té och scones – dessa kommer emellertid i vårt fall att bytas ut mot de lite mer barnvänliga tillbehören saft/mjölk och smörgås. ?? Ange eventuell specialkost vid anmälan. Vi kommer att hålla till i Borlänge biblioteks Sagogrotta. Vi kommer att träffas tisdagar en gång i månaden; 17/9, 22/10 19/11, 17/12, 14/1, 11/2 och 10/3. Kl 17:00-18:15. Barnen behöver inte kunna läsa själva, men däremot känna sig bekväma utan förälder under träffarna. Anmälan krävs, via Facebooks meddelande-funktion (räcker inte med att klicka i ”kommer”). Vi svarar på alla meddelanden. Begränsat antal platser. Bokcirkeln vänder sig endast till medlemmar i STF Borlänge familj. Vi kommer att ta bilder under aktiviteten som STF Borlänge-familj senare kan komma att använda i marknadsföringssyfte. Ange i anmälan om du inte tycker det är OK.
  • Samling: 17:00
  • Plats: Borlänge bibliotek