Årsmöte 2022

STF Borlänge-familj

21 Feb 2022

Inte medlem
Datum: Måndag 21 februari 2022 Tid: 18:00 Plats: Grillplatsen vid Båtstadbadet Fika: Föreningen bjuder på enklare varmmat men medtag egen dryck Eldstad: STF Borlänge-familj ordnar en värmande brasa och mysiga marschaller. Medtag: Eget sittunderlag och eventuellt filt samt dryck.
Bästa medlem, du är välkommen på årsmöte! Nu är det dags för STF Borlänge – Familjs årsmöte där du som medlem har möjlighet att påverka föreningens styrning och verksamhetens innehåll. Årsmötet är också ett bra tillfälle att stifta närmare bekantskap med föreningen. Årsmöteshandlingarna finns på hemsidan senast sju dagar innan årsmötet. Vi föredrar att du anmäler dig till årsmötet för att kunna beräkna mat samt för att kunna komma i kontakt med dig, önskvärd sista anmälningsdag är 18 februari 2022. STF Borlänge familj förhåller sig till pandemi-restriktioner Som medlem har du möjlighet att skicka in motioner och förslag inför årsmötet. Dina motioner eller förslag behöver vara oss tillhanda senast 21 januari 2022. Du når oss genom mejlen som finns på vår hemsida eller via meddelanden på vår Facebook-sida. Är du intresserad av att engagera dig i styrelsen, vara ansvarig för någon aktivitet eller sitta i valberedningen. Kontakta oss, ditt engagemang är föreningens framtid! Vi hjälper även till att svara på dina eventuella funderingar. Återigen välkommen, hoppas vi ses på årsmötet! Med vänlig hälsning Styrelsen
  • Senaste datum för anmälan: 18/02
  • Samling: Grillplatsen vid Båtstadbadet , 18:00