Låglandsvandring 3

STF Borås

27 Jan 2021

Vi följer de FHMs råd som gäller vid resp. tidpunkt. Se vår coronainfo i början på hemsidan. Var beredd på att väglaget kan vara förrädiskt.
Vandringarnas längd är i spannet 6-8 km Medtag fika för ett stopp som görs på mitten av sträckan. Plats för vandringen meddelas vartefter här på hemsidan. Se mer info på vår Facebook-sida
  • Samling: 09:30
  • Plats: Hembygdsgården, Götsered
  • För vem? Alla

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 01 Jan - 31 Mar 2021

Information om corona, 2021

Eftersom corona pandemin fortsätter att hålla sitt stadiga grepp om oss, behöver vi även fortsättningsvis vara restriktiva och hänsynsfulla i samband med våra aktiviteter. Som en följd av detta kommer det planerade årsmötet att senareläggas. Medlemsträffen i januari kommer att ställas in. Våra vandringar fortsätter tills vidare enligt den planering vi har. De visas som separata aktiviteter här på hemsidan. Vi tillämpar samma regler som gällde i slutet av förra året. Det innebär att när man är fler vandrare än 8 st görs en indelning i flera grupper med max 8 personer per grupp. Varje grupp går med 100m avstånd. Om du hostar, nyser, skrattar eller ropar – se till att du då är riktad bort från annan persons ansikte! Om det trots allt visar sig att en smittad person deltagit i en vandring, är det viktigt att vi hjälper till med smittspårning. För att kunna göra detta måste vi snabbt kunna redovisa vilka som deltagit i vandringen. Därför ombeds alla vandrare att ta med en liten lapp med namn och tel.nr. som överlämnas vid starten

Känner du minsta symptom på sjukdom eller förkylning, stanna hemma. Har du varit i nära kontakt med någon som testats positivt för covid 19, eller som uppvisar symptom på smitta, stanna då hemma och invänta om det kan ha påverkat dig. Tänk på att största risken att bli smittad finns i miljöer med trängsel

• 27 Jan 2021

• 03 Feb 2021

• 23 Feb 2021

Tisdagsvandringar VT2021

Vandringarna är i spannet 4-6 km. Medtag fika för ett stopp som görs på mitten av sträckan. Plats för vandringen meddelas vartefter här på hemsidan. Se även på Facebook för mer info.

Vi följer de FHMs råd som gäller vid resp. tidpunkt. Se vår coronainfo i början på hemsidan. Var beredd på att vinterväglaget kan vara förrädiskt.