Låglandsvandring 3

STF Borås

30 Aug 2022

Info: Eta Stûven, 0730-500180
Detta är en vandringsaktivitet för oss som vill gå i lugnare takt och vill njuta av vår hembygds fina omgivningar. Vandringarna är 3-4 km långa och vi gör ett fikastopp under turen, så ta gärna med lite fika. Aktiviteten återkommer varje tisdag under terminen. Plats för vandringen visas här på hemsidan men också på Facebook gruppen STFBorås.
  • Samling: Byttorps IP , 10:00
  • Plats: Byttorpssjön
  • För vem? Alla

Typ av aktivitet: Vandring

• 25 Aug 2022

Medlemsträff HT22

Efter presentation av höstens program kommer stadsträdgårdsmästare Anton Spets att hålla ett anförande om Viskans park, även kallad Gröna stråket. Det blir en park som går längs med hela staden, från Rya åsar i norr, via Norrby till Gässlösa i söder.

Anmälan senast den 20 augusti till Peter 0703-150079 el. thorsell45@gmail.com

• 30 Aug 2022

• 30 Aug 2022

Tisdagsvandringen HT22

Detta är mellanvarianten av våra vandringar. Sträckan är i spannet 4-6 km och vi gör ett fikastopp under turen. Vi går i all sorts terräng men undviker svårare partier som kraftiga branter, risiga och svårforcerade partier etc. Platsen för vandringen meddelas här på hemsidan samt i vår Facebook grupp; STFBorås.

Info; B-O Sjöberg, 0738-484168

• 06 Sep 2022