Teaterbesök

Teater

STF Borås

26 Jul 2019

Försök utnyttja samåkning, tänk på miljön. Anmälan till Christian och bindande betalning senast 11 juli Swish: 1232627404 Bankgiro: 5327-4403
Torpa Slottsteater sätter i år upp Emily Brontës litterära klassiker Svindlande höjder i en alldeles egen version, så på Torpa Slott får den ett nytt ansikte genom manusförfattaren och regissören Sebastian Rings musikdramatiska öga. Kostnad för föreställningen 245 kr. De som vill äta en lokalproducerad lättare middag före föreställningen till ett pris av 245 kr samlas vid restaurangen kl. 17.00. I båda alternativen ingår kaffe och kaka i pausen
  • Senaste datum för anmälan: 11/07
  • Samling: Vid entrén , 18:30
  • Plats: Torpa
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Christian Jensen 0705-248945

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 11 Jun - 15 Jul 2019

Hösten 2019

Höstens programfoldrar beräknas finnas tillgängliga i början av Juli. Vi kommer också att distribuera ut programmet i nästa nyhetsbrev. Programmet kommer successivt att införas här på vår hemsida-

Icke-medlem: Gratis

• 26 Jul 2019

Teaterbesök

Medlem: 245 kr

• 20 Aug 2019

Aug

Tisdagslunken HT19

Vandring för oss som går i lite lugnare takt och vill njuta av vår hembygds fina omgivningar. Fika medtages. Vandringarna är ca 3-4 km.

Plats bestäms från gång tillgång och uppdateras regelbundet på vår hemsida. För info kontakta Ulla Benjaminsson 0730-489060 eller Christer Lundgren 0732-021706

• 21 Aug 2019

Aug

Onsdagsvandringar HT19

Vandringarna är mestadels 6-8 km långa. Fika medtages. Tänk på att ha bra kläder och utrustning! Plats för vandringarna meddelas här på STFs hemsida. Körtiden från Coop (start 9.00) till resp. plats, antyder när vandringen startar. Info: Ulla Björkman 0723-241608 eller Christina Johansson 0739-545716

Samling för samåkning strax före 9.00 vid Coop rekommenderas starkt. Vi tänker på miljön, hjälper vandrare utan bil, och minskar behov av parkeringsplatser vid resp. startplats .