Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Sommaruppehåll

Familjeutflykt

STF Borås

28 Jun - 23 Aug 2020

Aug

Det kommande höstprogrammet skall betraktas som preliminärt eftersom anpassning till myndigheternas restriktioner kommer att ske.
STF Borås har för närvarande inga aktiviteter. Ett program för höstterminen kommer dock att presenteras i slutet av augusti. Våra vandringar kommer att starta under vecka 35.
  • Plats: varierande
  • För vem? Alla