Vintersport Bastasjö 20200126

STF Östra Blekinge

26 Jan

Inte medlem
Söndagen den 26 januari Samling kl. 1000 vid 4-timmarsparkeringen vid Amiralens busshållplats. Alternativ samlingsplats vid Bastasjöstugans parkering 10.30. Bastasjöstugan är belägen i Bastasjö friluftsområde vid Bastasjö strand. Där finns ett stort utbud av motionsspår. Till motionsspåren finns anslutning till längre vandringsleder. Medtag matsäck. Info Torbjörn Haraldsson 070-1319420
Vi anpassar oss efter vädret och promenerar eller gör någon vinteraktivitet efter individuella önskemål. Efter en lagom ansträngande tur äter vi medhavd matsäck i Bastasjöstugan.
  • Samling: Amiralens busshållplats i Lyckeby , 10:00
  • Plats: Bastasjö
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Torbjörn Haraldsson 070 131 94 20

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 26 Jan

Vintersport Bastasjö 20200126

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 05 Feb

Årsmöte STF Östra Blekinge lokalavdelning 20200205

Årsmötesförhandlingar kl 19.00 följt av gott ?ka (med fralla) som lokalavdelningen bjuder på. Dessutom bildvisning med anknytning till vandringar, som vi genomfört eller kan ha som vision inför kommande säsonger. Motioner till årsmötet ska vara styrelsen till handa senast 31 december 2019. Väl mött!!

Onsdagen den 5 februari 2020 Välkommen till Militärhemmets lokal, Stortorget i Karlskrona kl 19.00 Anmäl att Du kommer till ordföranden Torbjörn Haraldsson tel 070-1319420.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis