Just nu genomför vi uppdateringar på webbplatsen vilket kan medföra tillfälliga störningar. Tack för ditt tålamod!

Vandring Skepparkroken-Ängelholm

Låglandsvandring 1

STF Bjäre-Åsbo

30 Maj 2019

Inte medlem
Vandring Torsdag 30 maj. samling Ängelholms station 09.30 eller Skepparkrokens hamn 10.00. Vi vandrar från Skepparkroken till Ängelholm 6-7 km beroende på vilken väg vi tar. Det går med fördel att åka tåg till Barkåkra station och sedan gå några hundra meter till hamnen. Medtag fika. Samarrangemang med STF Norra Öresund och Naturskyddsföreningen Ängelholm.
För er som kommer från Helsingborg kan man ta tåg 09.21, Ängelholm 09.43 och Barkåkra 09.47. Medlemmar i föreningen gratis, icke medlemmar 40kr Och glöm inte fikat!
  • Samling: Ängelholms station , 09:30
  • Plats: Samlig Ängelholms station 09.30
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Bo-Gunnar Edström 070-5226614