Just nu genomför vi uppdateringar på webbplatsen vilket kan medföra tillfälliga störningar. Tack för ditt tålamod!

Läderfabriken Klippan-Bäljane å

Blomstervandring 2

STF Bjäre-Åsbo

15 Jun 2019

Inte medlem
Lördagen 15 juni 2019. samling vid klippans läderfabrik kl 10.00. Det blir en inte allt för lång vandring i området samt längs Bäljane å. Medtag fika
Lördagen 15 juni samling vid klippans läderfabrik kl 10,00. En inte allt för lång vandring i området samt längs den vackra Bäljane å. Medtag fika
  • Samling: Klippans Läderfabrik , 10:00
  • Plats: samling klippans läderfabrik 15 juni kl 10.00
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Gunnar N 070-5227951 eller Sven Erik 0768-541985

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 30 Maj 2019

Vandring Skepparkroken-Ängelholm

För er som kommer från Helsingborg kan man ta tåg 09.21, Ängelholm 09.43 och Barkåkra 09.47. Medlemmar i föreningen gratis, icke medlemmar 40kr Och glöm inte fikat!

Vandring Torsdag 30 maj. samling Ängelholms station 09.30 eller Skepparkrokens hamn 10.00. Vi vandrar från Skepparkroken till Ängelholm 6-7 km beroende på vilken väg vi tar. Det går med fördel att åka tåg till Barkåkra station och sedan gå några hundra meter till hamnen. Medtag fika. Samarrangemang med STF Norra Öresund och Naturskyddsföreningen Ängelholm.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: 40 kr