Foto: Anna Olsson

Registrera dig som dugnadsarbetare

Vad kul att du är intresserad av att bli dugnadsarbetare i STF! Att engagera sig inom vårt dugnadsarbete ger minnen för livet och är en unik chans att upptäcka fjällen för egen del - samtidigt som du gör en viktig arbetsinsats för föreningen. Du behöver inte ha professionella byggmeriter men du bör ha någon typ av erfarenhet av att renovera, måla eller bygga på amatörnivå.

För att kunna anmäla ditt intresse till våra dugnadsuppdrag behöver du finnas med i STFs dugnadsregister. Du registrerar dig genom att fylla i formuläret nedan.

Vi presenterar årets dugnadsuppdrag på vår webbplats. I samband med det mejlar vi även dig och du svarar vilket eller vilka uppdrag du tror skulle passa just dig. Ambitionen är att varje uppdrag ska ha en mix av dugnadsarbetare som varit med tidigare och helt nya. Just nu har vi nästan 400 registrerade personer i dugnadsregistret men vår ambition är att alla någon gång ska få följa med ut.

För att kunna engagera dig i dugnadsverksamheten krävs det att du är STF-medlem. Om du inte redan är medlem blir du det enkelt här.

dugnadsarbete stf

REGISTRERA DIG HÄR

Välkommen att registrera dig! För att vara med i registret för dugnadsarbetare måste du vara STF-medlem.