Bröllop och fest

Naturnära bröllop

Går ni i bröllopstankar och letar efter en naturnära och personlig lokal där ni kan fira er stora dag tillsammans med nära och kära? Många av våra anläggningar är experter på bröllopsarrangemang och erbjuder perfekta förutsättningar för ett fantastiskt bröllop.

Oavsett om ni vill fira i det lilla formatet med egen mat & dryck, eller om ni vill bjuda in ett stort sällskap till dukat bord är chansen stor att ni hittar precis det ni söker hos oss. Välj bland över 300 hotell, vandrarhem och fjällstationer, alla med sin unika personlighet och karaktär.

brollop_collage

"Att i sällskap av nära och kära se solen gå ner över milsvida fjäll, blev en oslagbar avslutning på en fantastisk bröllopsdag"

Hyr hela huset
Önskar ni fira i avskildhet så hittar ni många av våra anläggningar i STFs koncept Hyr hela huset där ni får exklusiv rätt till både allmänna utrymmen, gästkök/restaurang och samtliga bäddar. En prisvärd kombination av festlokal och sovplats för övernattande gäster. Hemtrevligt, mysigt och med den stora fördelen att alla gäster själva kan bestämma hur lång festnatten ska vara, utan att bekymra sig för hemtransport.

Offertförfrågan
Vill du ta reda på vad det kostar att arrangera ett bröllop på någon av våra anläggningar? Via vår gruppförfrågan här på hemsidan kan du enkelt få en prisuppgift för just ditt sällskap. Offertformuläret hittar du på respektive anläggningssida.
Hitta anläggningar via karta

inspirationstips_brollop