STF Ytterjärna Hotell

Boende

Hotell
Hos oss går natur och arkitektur hand i hand: genom att kombinera färg, form och ekologisk medvetenhet skapas inspirerande miljöer. De ljusa och luftiga rummen på hotellet är inredda med svenska designmöbler och går i olika färger. Hotellrummen ligger samlade i en byggnad 30 meter från Kulturhuset. Här ryms 34 rum i fyra underbara färger. Samtliga rum har eget badrum med dusch & wc samt egen ingång utifrån. I logipriset ingår alltid biodynamisk och närodlad frukost, lantligt lugn, wifi och fri tillgång till hotellets lilla gym. På vissa av rummen är hundar välkomna mot förbokning och avgift.

Vandrarhem
Vi erbjuder även lite enklare boende med tillgång till gemensamt och fullt utrustat kök för självhushåll. Dessa rum finns i ett antal olika hus runt om på området. De har alla sin egen karaktär och ligger inbäddade i den vackra miljön. Du bor i eget rum, de flesta med tvättställ, och delar faciliteter som badrum och kök med övriga gäster. Lakan, handdukar kan du välja mellan att själv ta med eller hyra till. Frukost ingår inte, men kan beställas direkt på vårt Kafé. Avresestäd ingår alltid i logipriset.  I dessa rum/hus är inte hundar tillåtna

Vänligen observera att dessa hus och rum saknar wifi. Detta finns istället att tillgå i hotellbyggnaden och restaurangen.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er