STF Wij Trädgårdshotell

Hitta till STF Wij Trädgårdshotell

Med bil
Skapa en egen vägbeskrivning på Eniro. Adressen till Wij Trädgårdar är Herrgårdsvägen 12, Ockelbo. För dig som reser med elbil finns en Typ 2 laddningsstation om 32 A på Wij Trädgårdars besöksparkering.

Från E4:an från norr eller söder
Välj väg 303 vid Hagsta västerut mot Ockelbo. Följ väg 272 söderut, fortsätt förbi stationen på vänster hand. Följ skyltning efter centrum till höger. Nu är du på Åsgatan. Sväng vänster vid kyrkan ner på Åmotsvägen mot Wij Trädgårdar. Efter ca 600 m sväng vänster till Wijberget och sedan höger in på parkeringen framför Entré/Växthus.

Från Sandviken
Kör väg 272 (Tidernas Väg) norrut mot Ockelbo. Passera OKQ8-mack och fotbollsplaner på vänster hand. Följ skyltning "Wij Trädgårdar" till vänster. Nu är du på Åsgatan. Sväng vänster vid kyrkan ner på Åmotsvägen mot Wij Trädgårdar. Efter ca 600 m sväng vänster till Wijberget och sedan höger in på parkeringen framför Entré/Växthus.

Kom med tåg eller buss
Tåg tar 25 min från Gävle och ca 2 tim från Stockholm. På vardagarna går det ett tåg i timmen till och från Ockelbo. Buss tar ca 25 min från Sandviken.
  • GPS-koordinater: N60.88760840132°, E16.701561940601°