STF Wij Trädgårdshotell

Grupper

Wij Trädgårdar är den perfekta oasen för en kreativ konferens eller mindre grupp som vill uppleva lugnet och de vackra omgivningarna och samtidigt njuta av god mat och övernattning i vacker herrgårdsmiljö.

Konferens
Vi välkomnar konferenser och kan erbjuda moderna konferensrum i charmiga lokaler i det anrika säteriet. Ni får tillgång till stora ytor med flera grupprum och gott om plats för kreativa diskussioner. Lunch och middag serveras på Wij Trädgårdshotell och bekvämt boende i enkelrum finns ett stenkast bort i det nybyggda annexet Raggsocka Logi.

Bröllop & fester
Varmt välkommen att abonnera hela huset för en härlig trädgårdsfest, bröllop eller annan begivenhet. I samråd med oss planerar vi festligheten så som ni önskar, och ni får egen tillgång till hela herrgårdshuset, restaurangen och den omgivande rosenträdgården.