STF Wij Trädgårdshotell

Boende

Wij Trädgårdshotell
Bo bekvämt nära natur och friluftsliv! På Wij Trädgårdshotell bor du i elegant renoverade rum i klassisk herrgårdsstil. Du kan välja mellan enkelrum, dubbelrum eller 3-bäddsrum med utsikt över Bysjön eller Rosträdgården. Alla rum har toalett, dusch och trådlöst internet. Ett av rummen är särskilt anpassat för dig som tar dig fram rullande. Hiss går upp till andra våningen där rummen är.

Som gäst har du även tillgång till gemensamma salonger och till den vackra rosenträdgården. Frukostbuffé serveras i Wij Trädgårdskök beläget på bottenvåningen.

Inträde till trädgårdsparken ingår i boendet.

Annex Raggsocka Logi
I bortre änden av trädgårdsparken kan du välja att bo i det nybyggda annexet Raggsocka logi, där vi erbjuder ett modernt Bed & breakfast. Alla rum har eget badrum, gratis wifi och tillgång till stora gemensamhetsytor. På nedre plan har du tillgång till tork- och tvättrum.

På Raggsocka Logi kan du välja mellan enkelrum, dubbelrum eller familjerum med extrasängar. Reser du med hund? På Raggsocka Logi erbjuder vi ett antal rum där husdjur är välkomna.

Frukostbuffé serveras beroende på säsong endera på Wij Trädgårdskök en kort promenad genom parken alternativt i den egna frukostmatsalen.

Inträde till trädgårdsparken ingår i boendet.

På vår parkering finns en elstolpe för laddning av elbilar.