STF Villa Akvarellen B&B

Grupper

Villa Akvarellen lämpar sig utmärkt till mindre företagsevent och konferenser såväl som festsammankomster med släkt och vänner. Huset är lagom stort för att ni ska känna att ni har gott om plats, och samtidigt intimt och tryggt. Hyr hela huset och få till en perfekt tillställning i genuin kustmiljö men både havet och konst runt hörnet.

Konferens
Letar ni efter ett mindre, mer personligt boende för er konferens så har ni hittat rätt. Här kan upp till 24 personer bo och konferera i en hemtrevlig miljö. Ni kan hyra hela huset och har då tillgång till husets alla delar – gästrum, allmänna utrymmen, bastu, relax & kök.

villa akvarellen inomhus konferens

Hyr Hela Huset
Givetvis kan man hyra hela huset också, om man vill vara ensamma för en fest, släktträff eller kanske ett bröllop i kustmiljö.

Fest
Skall ni ha släktträff, bröllop eller bara en kompisträff. Vi erbjuder platsen åt er!

Oavsett vad ni vill göra, kan vi erbjuda en trygg och personlig miljö. Välkommen att kontakta oss med era önskemål och behov så återkommer vi med en offert. Det går fint att använda formuläret här intill på sidan.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er