STF Västervik Hotell Park

Hitta till STF Västervik Hotell Park

Till Västervik kan du ta dig via tåg eller buss:

Buss
Med Expressbuss kan du enkelt ta dig till och från Västervik. Expressbussen utgår från flera orter utanför Kalmar län. Läs mer om tidtabeller på deras hemsida swebus.se. Från stoppet på Resecentrum Västervik är det endast en kort promenad till oss.

Tåg
Västervik har förbindelse med stambanan och det går dagliga turer mellan Linköping och Västervik. Läs mer om biljettköp och trafikinformation på SJs hemsida. Från tågstationen är det endast en kort promenad till oss.

För dig som kommer med bil:
Sväng av väg E22 mot Västervik. Följ skyltar mot ”Centrum” och ”Sjukhus”. När du passerar Västerviks Sjukhus fortsätter du rakt fram över bron och kör vänster mot ”Skärgårdsbåtarna”. Sedan tar du andra avfarten till vänster in på Strömsgatan och så första till vänster in på Norra Järnvägsgatan. Hotell Park ligger på nummer 8.

Parkering
Det finns 7 platser på gatan utanför hotellet. I hela centrum gäller avgift mån-fre 9-18, 6kr/h. Betalas lättast via appen Easy Park.

GPS koordinater
N 57° 45.367, E 16° 38.569

• GPS-koordinater: N57.75632°, E16.642474°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er