STF Vårdnäs Stiftsgård Hotell & Konferens

Boende

Hos oss kan du välja att bo på hotellet, i gästrummen eller i vår Camping de luxe.

Hotellet – Skandinavisk enkelhet
Personligt, enkelt och skandinavisk design är ledord. Hotellet består av 68 bäddar fördelade på 26 enkelrum och 21 dubbelrum. Varje rum har wifi, tv och skrivbord för att du ska kunna bo och arbeta en eller flera dagar. Kaklade badrum och tillgång till sjöbastu för din komfort. Frukostbuffé ingår i priset.

Gästrummen – Enklare boende för trötta vandrare
I Backgården bor du i i modern vandrarhemsmiljö. Ett utmärkt budgetboende för familjen eller den mindre gruppen. Vi erbjuder 6- och 4-bäddsrum med duschar och toaletter i korridoren. Vår goda frukostbuffé ingår i priset.

Vindskydd – vår egen variant på Glamping
Glamping på Vårdnäs kallar vi Camping DeLuxe. Boka en lite lyxigare natt i ett av våra vindskydd, med massor av kuddar, mattor, gardiner, myggnät, ljusslingor, högtalare och ladduttag till mobilen! Ni får ett campingkit och inreder vindskyddet tillsammans. Tag med egen sovsäck och liggunderlag. Hotellfrukost och tillgång till dusch och toalett ingår i priset och varje Glamping-vindskydd har också en egen grillplats!

Villan – Gammelgården
Gammelgården är ett 1800-talshus som en gång var en prästgårds husbehovsbränneri. Gammelgården ligger enskilt, vid fotbollsplanen och med närhet till sjön Stora Rängen. Ett hus lämpligt för familjen eller en helg med vännerna. Självklart är det också ett utmärkt alternativ vid konferens då ni får vara helt ostörda.

Här kan ni sova upp till 10 personer fördelade på fyra twin-rum med möjlighet till två extra sängar. Huset har också ett eget kök, stort allrum med öppen spis, sköna soffor och stor bildskärm. I källarvåningen hittar ni duschar och bastu med relaxavdelning.

Villan bokas endast genom offertförfrågan direkt till oss. Använd gärna formuläret Gruppförfrågan här intill eller kontakta oss direkt.