STF Vålådalen Fjällstation

Öppettider

Öppettider vinter

Reception, bokning & butik: Alla dagar 8-18 under säsong. Caféet är öppet mellan 9-16. I butiken finns utrustning, matvaror, godis, glass och mycket mer.

Vintersäsongen börjar den 15 december 2019, då har receptionen öppet 8-18. Vår restaurang serverar frukost, lunch, våffelbuffé och middag varje dag fram till lunch den 19 april 2020. Under hela året finns begränsad service i självhushåll i stuga/rum.

Sportboden: Skiduthyrning, pulkor, snöskor mm, instruktörer och information 9-16 ((15/12 2019-19/4 2020)
OBS: För grupper och självhushåll är det öppet året runt! Kontakta oss för mer information.
Kontakta oss: 0647-353 00

Öppettider lågsäsong

Reception, bokning & butik: vardagar 9-15 (30 september-14 december samt 20 april-21 juni), avvikelser kan förkomma.

Öppettider sommar

Reception, bokning & butik: Alla dagar 8-18 under säsong. Caféet är öppet mellan 10-16. I butiken finns utrustning, matvaror, godis, glass med mera. Sommarsäsongen börjar den 22 juni 2020, då har receptionen öppet 8-18. Vår restaurang serverar frukost, våffelbuffé och middag varje dag fram till den 27 september 2020. Under hela året finns begränsad service i självhushåll i stuga/rum.
Sportboden: Cykeluthyrning, utrustning, guider mm och information 9-16 (22/6-27/9)
Kontakta oss: 0647-353 00 info@valadalen.se

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er