STF Vålådalen Fjällstation

Öppettider

Öppettider vinter

Alla dagar 8-18 under säsong. Caféet är öppet från vecka 8 torsdag till söndag 10-16. I butiken finns utrustning, matvaror, godis, glass och mycket mer.

Vintersäsongen börjar den 17 december 2020. Vår restaurang serverar frukost, lunch, våffelbuffé och middag varje dag fram till lunch den 18 april 2021. Under hela året finns begränsad service i självhushåll i stuga/rum.

Sportboden: Skiduthyrning, pulkor, snöskor, instruktörer och information mm 9-16 ((17/12 2020-18/4 2021)
OBS: För grupper och självhushåll är det öppet året runt! Kontakta oss för mer information.
Kontakta oss: 0647-353 00 sporten@valadalen.se

Öppettider lågsäsong

Reception, bokning & butik: vardagar 9-15 (28 september-16 december 2020 samt 19 april-27 juni 2021), avvikelser kan förkomma.

Öppettider sommar

Reception, bokning & butik: Alla dagar 8-18 under säsong. Caféet är öppet mellan 10-16 för soppa, sallad mm. I butiken finns utrustning, matvaror, godis, glass med mera. Sommarsäsongen börjar den 28 juni 2021. Vår restaurang serverar frukost, våffelbuffé och middag varje dag fram till den 26 september 2021. Under hela året finns begränsad service i självhushåll i stuga/rum.

Sportboden: Cykeluthyrning, utrustning, guider och information mm 9-16 (28/6-26/9)
Kontakta oss: 0647-353 00 info@valadalen.se

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er