STF Vålådalen Fjällstation

Öppettider

Öppettider vinter

Reception, bokning & butik: Alla dagar 8-18 under säsong. Caféet är öppet mellan 10-16. I butiken finns utrustning, matvaror, godis, glass och mycket mer.

Vintersäsongen börjar den 15 december 2018, då har receptionen öppet 8-18. Vår restaurang serverar frukost, lunch, våffelbuffé och middag varje dag fram till lunch den 22 april 2019. Under hela året finns begränsad service i självhushåll i stuga/rum.

Sportboden: Skiduthyrning, pulkor, snöskor mm, instruktörer och information 9-16 (15/12 2018-22/4 2019)
OBS: För grupper och självhushåll är det öppet året runt!
Kontakta oss: 0647-353 00

Öppettider lågsäsong

Reception, bokning & butik: vardagar 9-15 (23 april-23 juni och 30 september-14 december), avvikelser kan förkomma.

Öppettider Sommar

Reception, bokning & butik: Alla dagar 8-18 under säsong. Caféet är öppet mellan 10-16. I butiken finns utrustning, matvaror, godis, glass med mera. Sommarsäsongen börjar den 24 juni 2019, då har receptionen öppet 8-18. Vår restaurang serverar frukost, lunch, våffelbuffé och middag varje dag fram till lunch den 29 september 2019. Under hela året finns begränsad service i självhushåll i stuga/rum.
Sportboden: Cykeluthyrning, utrustning, guider mm och information 9-16 (24/6-29/9)
Kontakta oss: 0647-353 00 info@valadalen.se

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här