STF Vålådalen Fjällstation

Grupp & konferens

Bygg teamet med gemensamma fjällupplevelser! I Vålådalen håller ni gruppen samlad i en miljö som ger lugn och inspiration att tänka nytt och klokt. Ni befinner er på idrottshistorisk mark, här har OS-legender inom en mängd olika idrotter formtoppat. Vi har aktiviteterna som utmanar, får er att skratta och ger minnen för livet – allt från hisnande forsfärder till smakrik ostprovning. Fjällstationen har konferenslokaler för både små och stora grupper, upp till 400 personer. Vi tar emot gruppbokningar under hela året, oavsett säsong. Kontakta oss på tel 0647-353 00 eller info@valadalen för offert.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er