STF Trosa/Lagnö Studio Vandrarhem

Upplev

På Lagnö studio kan man ha det lugnt och skönt. Njuta av den stora trädgården med bäck och damm. Se en film i biorummet. Ta ett bastubad.

När du sedan vill ge dig ut på upptäcktsfärd väntar mycket runt hörnet. Vandra någon etapp av den vackra 900 km långa Sörmlandsleden eller besök naturreservatet. Trampa iväg på cykel och njut av natur och kust.

Missa heller inte att besöka det pittoreska Trosa med sina små gränder, låga träbebyggelser och gästhamn. I Trosa kan man också paddla havskajak, uppleva slotten Tullgarn och Nynäs och besöka medeltida kyrkor från 1100- och 1200-talen. Eller bara strosa bland små butiker med en avkopplande fika på något av stadens konditorier.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er