STF Trollhättan/Gula Villan Vandrarhem

Hitta till STF Trollhättan/Gula Villan Vandrarhem

Till fots från Resecentrum:
När du står med ryggen mot stationsbyggnaden, gå rakt fram genom den lilla parken tills du kommer fram till Tingvallavägen. Sväng vänster och fortsätt Tingvallavägen fram ett par hundra meter och sedan ligger vandrarhemmet på vänster sida. Skylt visar.

Med bil från Karlstad (väg 45):
Kör över Göta Älv och sväng höger mot centrum direkt efter Stallbackabron. Kör vidare söderut på väg 45 och kör rakt fram i en rondell och två korsningar tills det är skyltat mot centrum i Gärdhemsrondellen. Sväng höger mot centrum och sedan höger igen i Tingvallarondellen som kommer strax efter. Kör några hundra meter på Tingvallavägen och sedan ligger vandrahemmet på Tingvallvägen 12. Sista biten på Tingvallavägen är enkelriktad så man får köra runt kvarteret för att komma in till oss. Skylt visar. Gratis parkering på gården på baksidan av huvudbyggnaden.

Med bil från Lidköping (väg 44):
Sväng vänster in på väg 45 i rondellen före Stallbackabron vid infarten till Trollhättan. Kör vidare söderut på väg 45 och kör rakt fram i en rondell och två korsningar tills det är skyltat mot centrum i Gärdhemsrondellen. Sväng höger mot centrum och sedan höger igen i Tingvallarondellen som kommer strax efter. Kör några hundra meter på Tingvallavägen och sedan ligger vandrarhemmet på Tingvallavägen 12. Sista biten på Tingvallavägen är enkelriktad så man får köra runt kvarteret för att komma till oss. Skylt visar. Gratis parkering på baksidan av huvudbyggnaden.

Med bil från Göteborg (väg 45):
Kör norrut på väg 45 tills du kommer till Gärdhemsrondellen där det är skyltat mot centrum. Sväng vänster mot centrum och sedan höger i Tingvallarondellen som kommer strax efter. Kör några hundra meter på Tingvallavägen och sedan ligger vandrarhemmet på Tingvallavägen 12. Sista biten är enkelriktad så man får köra runt kvarteret för att komma till oss. Skylt visar. Gratis parkering på baksidan av huvudbyggnaden.

• GPS-koordinater: N58.28529°, E12.299162°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er