STF Trollhättan/Gula Villan Vandrarhem

Hitta till STF Trollhättan/Gula Villan Vandrarhem

Med bil från Karlstad (väg 45):
Kör över Göta Älv och sväng höger mot centrum i rondellen efter Stallbackabron. Kör vidare söderut på väg 45 tills det är skyltat mot centrum i Gärdhemsrondellen. Sväng höger mot centrum och sedan höger igen i Tingvallarondellen som kommer strax efter. Kör några hundra meter på Tingvallavägen och sedan ligger Gula Villan på höger sida. Skylt visar.

Med bil från Lidköping (väg 44):
Sväng vänster in på väg 45 mot centrum i rondellen före Stallbackabron vid infarten till Trollhättan. Kör vidare söderut på väg 45 tills det är skyltat mot centrum i Gärdhemsrondellen. Sväng höger mot centrum och sedan höger igen i Tingvallarondellen som kommer strax efter. Kör några hundra meter på Tingvallavägen och sedan ligger Gula Villan på höger sida. Skylt visar.

Med bil från Göteborg (väg 45):
Kör norrut på väg 45 tills du kommer till Gärdhemsrondellen där det är skyltat mot centrum. Sväng vänster in mot centrum och sedan höger i Tingvallarondellen som kommer strax efter. Kör några hundra meter på Tingvallavägen och sedan ligger Gula Villan på höger sida. Skylt visar.

Till fots från Resecentrum:
Gå rakt fram genom den lilla parken framför stationsbyggnaden tills du kommer fram till Tingvallavägen. Sväng vänster och fortsätt Tingvallavägen fram ett par hundra meter och sedan ligger Gula Villan på vänster sida. Skylt visar.
  • GPS-koordinater: N58.28529°, E12.299162°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er