STF Torsby/Valbergsängen Vandrarhem

Grupper

Träning

Valbergsängen sporthotell är den perfekta anläggningen för föreningar och grupper som vill komma iväg på träningsläger. Vår belägenhet gör det enkelt för dig att träna skidåkning, löpning, cykel och mycket mer. Torsby skidtunnel och sportcenter erbjuder fantastiska möjligheter till motion och träning året om.

Vi har kapacitet att rymma hela gruppen för logi och vår restaurang kan se till att ni får ordentlig energipåfyllning vid alla måltider. Dessutom finns lokaler för möten, bastu och träningslokal med löpband, spinningcyklar och olika styrkemaskiner.

Konferens

Valbergsängen är inte bara en boendeanläggning utan vi erbjuder även ljusa fina konferenslokaler i en lugn miljö för grupper upp till 80 personer. Alla våra konferenslokaler är fullt utrustade med datakanon, whiteboard, OH, blädderblock och TV. Självklart även trådlöst internet i alla lokaler.

Lokalerna möbleras upp efter storlek på gruppen och era önskemål. Vi kan erbjuda enkel hyra av konferenslokal eller hjälpa er att sätta ihop ett konferenspaket som inkluderar logi, måltider och aktiviteter. Gör ett avbrott i konferensen för några timmar med aktiviteter och fika ute. Eller varför inte kombinera möten med lite träning och motion, några varv i skidtunneln eller ladda energi på lederna runt Valberget. Passar både elit och motionär sommar som vinter.

Välkommen att kontakta oss för offert – använd gärna gruppformuläret här intill på sidan. Vi ser fram emot att få ta hand om er!

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ

Läs mer och boka