Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Torsby/Valbergsängen Sporthotell

Mer om STF Torsby/Valbergsängen Sporthotell

Hotellet består av totalt 32 rum, 20 enkelrum och 12 handikappanpassade dubbelrum, fördelade på 3 hus.

Valbergsängens hotell skiljer sig från vandrarhemmet på så vis att alla rum har privata badrum med toalett samt att frukost ingår i login. Det finns inga kök för självhushåll i hotellavdelningen.

Du sover bekvämt i dubbel eller enkelrum, alla utrustade med TV och tillgång till trådlös internetanslutning. Hotellrummen är också möblerade med skrivbord, stolar och förvaringsmöjligheter.
Det finns både herr- och dambastu med tillhörande dusch och omklädningsrum. Bastun är öppen för alla gäster och användandet ingår i login.

Alla våra gäster har tillgång till Torsby Atletklubbs gym som ligger i källarvåningen under hotellet.

Restaurang med fullständiga rättigheter finns på anläggningen. Se deras hemsida: www.restaurangvalbergsangen.se/ för aktuell information.

Vi har även konferenslokaler för upp till 80 personer.

Anpassningar med anledning av Corona
För att du som gäst ska känna dig trygg när du kommer till oss i Coronatider har vi gjort nedanstående anpassningar i vår verksamhet. Denna information kan komma att uppdateras löpande.

• Vi erbjuder alla gäster enkelrum utan kostnad.
• Man kan avboka fram till dagen innan utan ankomst.
• Vi synar av och städar alla gemensamma utrymmen extra och med desinfektionsmedel.
• I restaurangen har vi markerat ut så att extra utrymme finns.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ

Läs mer och boka