STF Tofvehult

Hitta till STF Tofvehult

Ni hittar Tofvehult i nordöstra Småland cirka 2 mil söder om Västervik.

För dig som reser kollektivt finns närmsta tågstation i Västervik och närmsta busstation vid Verkebäcksbron. Västervik station ligger ca 25 km bort och Verkebäcksbron 10 km från Tofvehult. Den sista biten behöver man ta sig på egen hand. Sök resor via SJ, KLT Länstrafik och Flixbuss.

Kommer ni med bil så sväng av från E22 vid Gunnebo och fortsätt köra ca 1 mil längs den slingrande vägen till ni ser vår skylt "Tovehult" på höger sida. Följ grusvägen ca 3 km, det första huset ni ser, ett stort gult hus med långa gröna balkonger är Tofvehult. Vår parkering hittar ni på höger sida efter staketet. Vi har två laddare för elbil, som det går fint att använda mot avgift.
  • GPS-koordinater: N57.643563°, E16.565495°