STF Tofta gård/Orust Vandrarhem

Grupper

På Tofta Gård Orust finns stora utrymmen både utomhus och inomhus. Gården ligger lantligt nära klippor och hav. Här finns gott om plats för kreativa möten och avkoppling.

En konferens på Tofta Gård är alltid en speciell upplevelse. Här möts ni i naturnära kreativ miljö med möjlighet till avkoppling och vi sköter om er med helpension. Våra lokaler passar bra för grupper med 15-80 personer.

Det går också bra för företag och privatpersoner att hyra ”Eget hus” för upp till 35 personer som vill sköta sig själva.

Träffas & Trivs – är ett paket som passar bra om ni vill samla ett gäng arbetskamrater, släkten, kompisarna eller någon annan grupp där ni trivs med god mat och tid att umgås. Boka gärna till en aktivitet! Till exempel vinprovning, kajakpaddling, mordmysterium, bad i tunna, matlagning eller bara för en skön promenad i våra vackra omgivningar.

Det går också bra att boka hela anläggningen för bröllopsarrangemang eller annan fest med stor känsla av Bohuslän!

Tillsammans skapar vi en upplevelse som passar just er. Här finns festlokaler för sällskap mellan 60 och 180 personer. Vandrarhemmet har plats för 80 övernattande gäster, behöver ni utrymme för flera gäster att sova kvar så finns det i närheten.

Maten tillagas i vårt restaurangkök och den serveras tillsammans med dryck och annat som önskas i den lokal ni valt.

Ett bröllop eller en stor fest är en viktig händelse i livet och ska vara ett gott minne för alla inblandade. Kom gärna på besök så att vi får visa hur vi kan vara med och göra er stora dag minnesvärd!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er