STF Tjärö

Mat & dryck

Tjärös restaurang och café ligger nere vid havet med utsikt över Blekinge Skärgård. Vi satsar på rena och enkla smaker med fokus på närodlade och hållbara råvaror. Oavsett om du besöker oss för frukost, lunch, buffé eller a la carte, möts du av en stund att minnas. Vi har fullständiga rättigheter.

Restaurangen är öppen varje dag för frukost (vid förbokning) och lunch. Under lunchen mellan 12.00-15.00 tar vi inga beställningar, utan då är det drop in som gäller. Kvällsserveringen är öppen varje fredag och lördag under Tjärös lågsäsong samt varje dag från slutet av maj till slutet av augusti. För kvällen går det fint att boka bord, och det är också något som vi starkt rekommenderar våra gäster att göra. Boka på 0454-60063 eller via mail på info@tjaro.com.

För vidare information besök hemsidan på Tjärö | Restaurang & café