Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och kämpar nu för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Tivedstorp Vandrarhem

Tips

Musik på Tivedstorp

På sommaren sjuder Tivedstorp av musik. Förutom den årliga musikfestivalen Electric Moon Fest har vi även konserter under Sköna Maj, samt vid olika tillfällen under vår, sommar och höst. Vi tillhandahåller kvalitativ ljudutrustning och har flera möjliga scener både inomhus och utomhus. Har du någon rolig idé om vad som kan spelas på Tivedstorp? Kontakta vår musikarrangör Anders via mejl eller ring honom på telefonnummer 0736557125.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er