STF Tivedstorp Vandrarhem

Mat & dryck

Vi erbjuder under säsong både frukost och middag på Tivedstorp. I regel är detta måndag-lördag under perioden juli till mitten av augusti samt helger maj-oktober. För aktuella öppettider, kontakta oss eller kika in på vår egen webb.

Vi har vår restaurang öppen enbart under kvällstid, vilket innebär att vi inte serverar lunch eller fika under dagen. För dig som bor hos oss går det dock bra att i förväg beställa lunchpaket att ta med på vandringen.

I restaurangen serverar vi vår populära och generösa grillbuffé. Grillbuffén är vår egen fusion av klassiskt svenskt med inspiration från sydamerikanska smaker. Här hittar du därför både hetta och mer lugna smaker. Helt enkelt något för alla. Vi grillar både kött, fisk och massor av vegetariskt/veganskt. Till detta serveras en mängd tillbehör i form av olika sallader och såser. Normalt serveras buffén mellan kl 17-20.

Vi har fullständiga rättigheter med goda utvalda öl- och vinsorter.

Boka

Boka genom att kontakta STF Tivedstorp Vandrarhem direkt.