STF Tivedstorp Vandrarhem

Mat & dryck

Vår populära och generösa grillbuffé serveras precis som tidigare år under helger maj-oktober, samt måndag-lördag under högsäsong 28 juni – 15 augusti. Grillbuffén är vår egen fusion av klassiskt svenskt med inspiration från sydamerikanska smaker. Här hittar du både hetta och mer lugna smaker. Helt enkelt något för alla. Vi grillar både kött, fisk och massor av vegetariskt/veganskt. Till detta serveras en mängd tillbehör i form av olika sallader och såser. Normalt serveras buffén mellan kl. 17-20.

Vi har även fullständiga rättigheter med goda utvalda öl och vinsorter.

Kafét är öppet dagligen 28 juni – 15 augusti. Här hittar du kaffe med hembakt fika, varma och kalla drycker, matiga smörgåsar och mycket annat gott.

Vi serverar frukost kl. 8-10 varje helg i perioden maj – oktober, samt dagligen 28 juni – 15 augusti.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er