Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Storliens Fjällgård

Hitta till STF Storliens Fjällgård

Tåget från Malmö, Gbg och Stockholm direkt till Storlien, där väntar transfer till Storliens Fjällgård. (Transfer bokas hos Wänseth Buss på telefon 0647-704 77)

Med bil från Sthlm kör ni E4 norrut till Sundsvall där tar ni vänster E14 mot Östersund, Åre, Trondheim, vi finns i Storvallen 4 km innan Storlien.

Flyg Arlanda - Åre/Östersund flygplats och sen vidare med flygtaxi eller flyg till Vaernes/Trondheims flygplats och ta NABO-tåget direkt till Storlien.
  • GPS-koordinater: N63.287239°, E12.11998°
Bra att veta när du bokar

1 maj – 22 juni har vandrarhemmet öppet endast för gruppbokningar.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er