Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Stora Karlsö Vandrarhem

Flexibla bokningsvillkor och trygg vistelse i coronatider

STF Stora Karlsö Vandrarhem

Boendet på STF Stora Karlsö håller, pga det rådande läget, stängt säsongen 2020. Det går att redan nu göra en preliminär bokning inför säsongen 2021. Välkommen att kontakta oss på tfn 0498-240500 eller e-post boka@storakarlso.se.

Telefon: +46-498240500
E-post: boka@storakarlso.se; vd@storakarlso.se
Antal rum: 10
Antal bäddar: 26-50
Adress: Stora Karlsö, 62377 Klintehamn

Mer om Naturnära

Den svenska naturen är storslagen och bjuder på allt från kustlandskap till fjäll, grönskande ängar och täta skogar. Oavsett vart du befinner dig är det aldrig långt ut till naturen med obegränsade resurser för både aktivitet och vila.

Mer om Kust

Sveriges kust sträcker sig hela vägen från Strömstad i väster till Haparanda i norr. Landskapet skiftar mellan vindpinade ytterskärskobbar, kilometerlånga sandstränder och lummiga skärgårdsvikar.