Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Stockholm/Zinkensdamm Hotell

Mer om STF Stockholm/Zinkensdamm Hotell

Men samtidigt är vi mitt i Södermalms största park, Tantolunden, så det närmsta området är lugnt och grönt och borgar för en god natts sömn och möjlighet till härliga promenader bland alla kolonilotter i närområdet eller längs vattnet i Årstaviken. Här finns också Tantobadet, en väldigt populär badplats med sandstrand, klippbad och hopptorn.

Rummen är nyrenoverade med sköna sängar, stort TV-utbud, gratis bredband och WIFI.

Vi kan erbjuda allt från enkelrum för den som reser ensam, till familjerum för de som besöker Stockholm med sina närmaste.
Boka ett våra Superiorrum så ingår minibar och te/kaffekokare på rummet.
På morgonen dukar vi upp vår generösa frukostbuffé med allt möjligt gott; äggröra, bacon, yoghurt med bär, fil, olika juicer, kaffe/te, nybakat bröd, frukter samt en mängd olika sorters pålägg.

Välkommen till Stockholmspulsen!

Anpassningar med anledning av Corona
För att du som gäst ska känna dig trygg när du kommer till oss i Coronatider har vi gjort nedanstående anpassningar i vår verksamhet. Denna information kan komma att uppdateras löpande.

• Vi har öppet som vanligt men följer noga utvecklingen och myndigheternas rekommendationer.
• Vi säljer för tillfället enbart rum med eget badrum.
• Vi rengör, sanerar och desinficerar ytor och områden mer noggrant och oftare än tidigare. Alla ytor som hissknappar, ledstänger, dörrhandtag, möbler, nyckelkort, terminaler etc. tvättas med desinfektionsmedel flera gånger om dagen.
• Vi har minskat kapaciteten i restaurangen och är noga med att hålla rekommenderat avstånd.
• Vi är en luftig anläggning med stora ytor i allmänna utrymmen.
• Det finns flera vägar att ta sig till rummen via hiss/trapphus.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ

Läs mer och boka