STF Stockholm/Zinkensdamm Hotell & Vandrarhem

Mer om STF Stockholm/Zinkensdamm Hotell & Vandrarhem

På Södermalm i centrala Stockholm ligger vår gröna oas bland kolonilotter, utegym, promenadstråk längs med vattnet och härlig parkmiljö. Här finns till och med strandbad! Men samtidigt är vi mitt på livliga Södermalm med teatrar, restauranger, shopping och barer i vår absoluta närhet

Ett personligt boende med det lilla extra!
Vårt hotell består av 87 ljusa, moderna rum av olika varianter och vår ambition är att du ska få känslan av ett personligt boende där varje detalj är noga genomtänkt.
Hotellet erbjuder full service och är 3 stjärnigt Superior. Samtliga rum har aircondition, TV med Chromecast, sköna sängar och fräscha badrum.
Missa inte vår goda frukostbuffé som ingår i din bokning!

Vårt hostel erbjuder 60 ljusa och trivsamma rum i olika storlekar och prislägen. Vill du bo riktigt bekvämt med hög standard väljer du ett av våra rum med privat badrum. Förutom sköna sängar och bra inredning, finns här aircondition och TV med Chromecast. Eller boka in dig på ett av våra klassiska vandrarhemsrum med våningssängar. Fräscha dusch- och toalettavdelningar finns på varje våningsplan.
Fritt WIFI i hela huset.

I vår restaurang serveras allt från frukostbuffé till lunch, fika och middag. Allt i en mysig och trevlig miljö. Ta ett skönt barhäng och lyssna på härlig musik.

Vi vill att du alltid ska känna dig välkommen här. Och längta tillbaka när du åkt härifrån.