STF Stockholm/Gärdet Hotell & Vandrarhem

Hitta till STF Stockholm/Gärdet Hotell & Vandrarhem

T-bana:
Åk tunnelbana till Gärdet (röd linje mot Ropsten) och promenera längs Sandhamnsgatan ungefär 1 km, alternativt ta buss nr 1 till Östhammarsgatan.

Buss:
För dig som åker buss finns två alternativ. Hoppa på buss 1 till Östhammarsgatan (blå buss mot Frihamnen) och promenera cirka 200 meter. Eller åk buss 76 till Lindarängsvägen (buss mot Ropsten) och gå cirka 250 meter.

Bil:
Från Essingeleden - välj avfart E20 mot Norrtull. I rondellen tar du 1:a avfarten in på Valhallavägen/väg 277/E20 mot Lidingö/Värtahamnen/Frihamnen. Därefter följer du Valhallavägen. Framme vid rondellen tar du 3:e avfarten in på Lindarängsvägen och svänger vänster till Sandhamnsgatan.

Det tar ungefär 10 minuter att åka hit med taxi från city.

Parkering:
Vi har ingen egen parkering och kan inte ansvara för felparkerade bilar, men det finns flera lösningar. På vardagar betalar du parkeringsavgift mellan klockan 07.00-19.00 och på lördagar mellan klockan 11.00-17.00. Söndagar är det avgiftsfritt att parkera. Parkeringsavgiften ligger enligt Stockholms taxa 3. Rakt över gatan finns en större parkeringsplats där det kostar 295 kronor per dygn, eller 30 kronor per timme.
  • GPS-koordinater: N59.341397°, E18.111337°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er