Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och kämpar nu för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Stockholm/Gärdet Hotell & Vandrarhem

Boende

Hos oss möts du av fräscha och bekväma rum inredda med svensktillverkade möbler. Här kan du känna dig som hemma under resan.

Samtliga rum har egen tv, dusch och toalett. Du kan välja och vraka mellan luftiga enkel-, dubbel- eller flerbäddsrum. På STF Gärdet är sängarna alltid bäddade när du kommer fram. Städning ingår och sker var fjärde dag, och vid behov kan du välja till daglig städning. Du har trådlöst internet både i ditt rum och i gemensamma utrymmen.

Tvillingrum på STF Gärdet
Sovrum på STF Gärdet
Rum med våningssäng på STF Gärdet
Familjerum på STF Gärdet