Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Stockholm/Gärdet Hotell & Vandrarhem

Boende

Hos oss möts du av fräscha och bekväma rum inredda med svensktillverkade möbler. Här kan du känna dig som hemma under resan.

Samtliga rum har egen tv, dusch och toalett. Du kan välja och vraka mellan luftiga enkel-, dubbel- eller flerbäddsrum. På STF Gärdet är sängarna alltid bäddade när du kommer fram. Städning ingår och sker var fjärde dag, och vid behov kan du välja till daglig städning. Du har trådlöst internet både i ditt rum och i gemensamma utrymmen.

Tvillingrum på STF Gärdet
Sovrum på STF Gärdet
Rum med våningssäng på STF Gärdet
Familjerum på STF Gärdet