STF Stockholm/af Chapman & Skeppsholmen Vandrarhem

Grupper

På STF af Chapman & Skeppsholmen finns möjligheter att bo med både mindre och större grupper.

För klassresan, konferensen, familjeåterföreningen eller gamla kompisgänget hjälper vi dig att boka rum och eventuell lokal. Bo i enkel till flerbädds-rum på skeppet af Chapman eller i huvudbyggnaden på land tillförmånliga grupp-priser. Starta dagen i vår frukostmatsal med vacker utsikt och ha sedan nära avstånd till stadens hela utbud.

Evenemang

Söker du lokaler? Boka tillställningar och evenemang i historisk miljö på skeppet af Chapman.

Gunrummet erbjuder historisk atmosfär och rymmer upp till 10 personer i styrelsesittning. Passar utmärkt för mindre möten eller privata middagar.
Bar & Byssa ligger uppe på däck och rymmer ungefär 30 personer. Här passar det att hålla privata middagar och events.
Bar och Däck med utsikt över vattnet, är perfekt för mingel och mottagningar på 10 – 50 personer, eller bara en välbehövd AW med kollegorna

Kontakta oss för mer information och bokning!