STF Skäralid/Pensionat Söderåsen

Konferens

Pensionat Söderåsen är ett perfekt ställe att samla kollegor eller arbetsgruppen. Här finns stora ytor att umgås på, läget är avskilt och väldigt rofyllt och naturskönt. Upplev naturen, utvecklas tillsammans, aktivera er, umgås, utmana er själva, njut av smaker, skapa minnen. På Pensionat Söderåsen finns alla förutsättningar för en lyckad konferens, workshop, teambuilding eller kick off.

• Övernattningsmöjlighet för 20 personer i vårt fina pensionat.
  • Stort, ljust konferensrum för upp till 20 personer med komplett utrustning för kreativa arbetsmöten. (Whiteboard, projektor, blädderblock, Wifi)
  • Vi erbjuder hembakt i fikapauserna och för lunch och middag ordnar vi catering. Vill ni fixa själva och kanske arrangera en gruppaktivitet kring maten finns både grillar, utekök och gästkök att tillgå.
  • Middagslokal för upp till 60 sittande gäster.

Grupputveckling, aktiviteter och utmaningar

Vi som driver Pensionat Söderåsen har stor erfarenhet av grupputvecklande aktiviteter, roliga tävlingar och upptåg för olika sällskap. Berätta vilken utmaning ni vill ge era gäster så ordnar vi något som passar. Vi genomför t ex matlagningsevent i vårt vildmarkskök, skattjakt, kluriga mångkamper och teambuildning – möjligheterna är många och tillsammans med er planerar vi en upplevelse som passar just er!

Vi samarbetar även med andra arrangörer i närheten och kan hjälpa er att planera och boka t ex paddling på Rönneå, mountainbiking på Söderåsen,  trädklättringsäventyr, turridning i nationalparken, dressincykling, mindtrekking eller guidade vandringar.

Gemenskap, upplevelse, trivsel, glädje och natur är ledord för oss när vi arrangerar gruppevent. Vi ser fram emot att höra om era spännande planer!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här