STF Skåne Tranås/Munkamöllan Logi Hotell

I hjärtat av Österlen, där de gamla diligensvägarna möts, ligger den lilla byn Skåne Tranås. Här finner du genuint lugn samtidigt som du har hela Österlen runt knuten. Mitt i byn, bakom det gamla kullerstenstorget, ligger Munkamöllan Logi. Varmt välkommen!

Telefon: +46-41720330
E-post: munkamollan@skanetranas.com
Adress: Helgonvägen 7, 27392 Skåne Tranås
Öppettider: 2019: 1/1-31/12 2020: 1/1-31/12
Incheckning (tidigast): 16:00
Utcheckning (senast): 11:00
Öppettider (reception): högsäsong kl.8-12 16-19

Vår service

• Familjerum
  • Kaféservering
  • Självhushållskök
  • Tillgänglighetsanpassad
  • Wifi
Läs mer om service
  • Familjerum

Rum med minst 4 bäddar i samma rum.

• Kaféservering

Enklare mat-och caféservering.

• Självhushållskök

Fullt utrustat kök där du kan tillaga din mat själv. Köket är gemensamt för alla gäster.

• Tillgänglighetsanpassad

Boendet följer de riktlinjer som tidigare fanns rekommenderade av organisationen DHR. DHR arbetar inte längre med denna typ av riktlinjer vilket gör att vi inom STF håller på att arbeta fram en egen standard för tillgänglighetsanpassning som tydligt visar dig som gäst vad du kan förvänta dig av ett tillgänglighetsanpassat boende inom STF. Tills dess att vi är klara med de nya riktlinjerna rekommenderar vi dig att ta direktkontakt med boendet för att säkerställa att tillgängligheten stämmer överens med dina behov.

• Wifi

Wifi i allmänna lokaler och/eller på rummet.

Mer om Naturnära

Den svenska naturen är storslagen och bjuder på allt från kustlandskap till fjäll, grönskande ängar och täta skogar. Oavsett vart du befinner dig är det aldrig långt ut till naturen med obegränsade resurser för både aktivitet och vila.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ.

Läs mer och boka