STF Sillegårdens sommarpensionat

Hitta till STF Sillegårdens sommarpensionat

Sillegården ligger vid E 45 mellan Karlstad och Sunne. 2 mil innan/efter Sunne viker ni ner mot Fryken. Var noga med att GPS är inställd på Brunnsvägen 21. Det är nämligen så att hela området heter Sillegården så man kan lätt hamna hos grannen. Fri parkering finns i anslutning till Receptionen. Tyvärr inga elstolpar men säg till så hjälper vi er med ström till bilen.

Reser du kollektivt så tar du dig till Karlstad och därifrån rälsbussen mot Sunne till Västra Ämtervik. Väl framme så tar det ca 5 minuter att gå till pensionatet. Du kan också ta bussen och då stannar du vid Sillegården. Fråga chauffören. I Värmland är alla hjälpsamma!
  • GPS-koordinater: N59.725209°, E13.149348°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er