STF Sillegårdens sommarpensionat

Grupper

Vi på Sillegården tar gärna emot grupper. Välkommen att boka övernattning och måltider hos oss för ert företag, förening, släktträff eller bröllop. Kontakta oss genom att fylla i en Gruppförfrågan, som ni hittar längst ner på denna sida, så återkommer vi med ett prisförslag till er.

Konferera i en kreativ konstnärsmiljö
Under för och eftersäsong (maj och september) går det utmärkt att konferera på Sillegården.
Våra vackra lokaler och natursköna omgivningar lockar fram både kreativitet och lugn. Luftiga lokaler
gör det lätt att hålla avstånd. Fryken ligger bara 100 meter ner för den vackra allén och vi har också en bastu ni kan njuta.

Vi har 30 bäddar fördelat på 15 rum som kan användas som dubbelrum eller enkelrum. I matsalen finns plats för upp till 40 sittande gäster. Konferensutrustning så som dataprojektor, filmduk, whiteboard, blädderblock, papper & pennor samt wifi finns.

Vi erbjuder helpension med mat lagad på lokala råvaror. Min 8 personer.

Fest, bröllop eller bara samlas – Hyr hela huset
Välkomna att ha er fest hos oss! Många är de brudpar som lovat varandra evig kärlek. Vi brukar berätta historien att om man badar i Fryken på sin bröllopsnatt så kommer kärleken bestå.

Vi har olika alternativ för själva middagen: restaurangen, som rymmer 40 sittande gäster; i vårt Tipitält, som rymmer 30 personer eller i vår festlokal som kan ta upp till 50 personer.  Tillsammans tar vi fram en meny och sätter dryck som passar till. Vi kan ordna vigselförättare, dj, transporter. Ja vad helst ni önskar. Här finns helt enkelt alla möjligheter, och i kombination med en oslagbar miljö skapar vi förutsättningarna för att ni ska ha det riktigt bra. Välkommen att kontakta oss för offert genom att fylla i Gruppförfrågan här intill.