Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Sigtuna Vandrarhem

Hitta till STF Sigtuna Vandrarhem

Från Stockholm med kollektivtrafik:
Pendeltåg till Märsta station byte till buss 575 mot Sigtuna och Hällsboskolan. Kliv av vid hållplats Sigtuna folkhögskola.

Från Stockholm med bil:
Kör E4:an norrut och sväng av vid Sigtuna/Märsta. Fortsätt i ca 12 kilometer på väg 263. Efter 12 kilometer sväng av vid rondell mot Sigtuna centrum och följ skyltarna Hotellslinga S, som leder dig fram till Sigtunastiftelsen. Passera Sigtunastiftelsen och Humanistiska läroverket innan du svänger av vid skylten Sigtuna folkhögskola.

Från Uppsala med kollektivtrafik:
Ta Upptåget från Uppsala centralstation till Knivsta station byt till buss 183. Kliv av vid hållplatsen Sigtuna folkhögskola. Beräknad restid ca 45 minuter.

Från Uppsala med bil:
Kör väg 255, gamla Stockholmsvägen. Vid Skälsta sväng av på väg 263. Efter ca 30 kilometer sväng av vid rondellen mot Sigtuna centrum och följ skyltarna Hotellslinga S, som leder dig fram till Sigtunastiftelsen. Passera Sigtunastiftelsen och Humanistiska läroverket innan du svänger av vid skylten Sigtuna folkhögskola. Beräknad restid ca 40 minuter.
  • GPS-koordinater: N59.616348°, E17.698235°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er