STF Sigtuna Vandrarhem

Hitta till STF Sigtuna Vandrarhem

Från Stockholm med kollektivtrafik:
Pendeltåg till Märsta station byte till buss 575 mot Sigtuna och Hällsboskolan. Kliv av vid hållplats Sigtuna folkhögskola.

Från Stockholm med bil:
Kör E4:an norrut och sväng av vid Sigtuna/Märsta. Fortsätt i ca 12 kilometer på väg 263. Efter 12 kilometer sväng av vid rondell mot Sigtuna centrum och följ skyltarna Hotellslinga S, som leder dig fram till Sigtunastiftelsen. Passera Sigtunastiftelsen och Humanistiska läroverket innan du svänger av vid skylten Sigtuna folkhögskola.
Vi har kostnadsfri gästparkering.

Från Uppsala med kollektivtrafik:
Ta Upptåget från Uppsala centralstation till Knivsta station byt till buss 183. Kliv av vid hållplatsen Sigtuna folkhögskola. Beräknad restid ca 45 minuter.

Från Uppsala med bil:
Kör väg 255, gamla Stockholmsvägen. Vid Skälsta sväng av på väg 263. Efter ca 30 kilometer sväng av vid rondellen mot Sigtuna centrum och följ skyltarna Hotellslinga S, som leder dig fram till Sigtunastiftelsen. Passera Sigtunastiftelsen och Humanistiska läroverket innan du svänger av vid skylten Sigtuna folkhögskola. Beräknad restid ca 40 minuter.
Vi har kostnadsfri gästparkering.
  • GPS-koordinater: N59.616348°, E17.698235°