Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Siaröfortet Vandrarhem

Hitta till STF Siaröfortet Vandrarhem

Siaröfortet ligger på Kyrkogårdsön, mitt i farleden mellan Vaxholm och Furusund.

Under våren, sommaren och hösten finns dagliga förbindelser med Waxholmsbolagets båtar från Strömkajen i Stockholm, Vaxholm och Östanå färjeläge. Sommartid erbjuder även Siaröfortet själva egen transport från Vaxholm och Östanå färjeläge. Uppdaterad tidtabell på www.antrophia.se.

Från Östanå går det även att åka taxibåt, en resa som tar tio minuter.
  • GPS-koordinater: N59.554657°, E18.623049°
Bra att veta när du bokar

Under perioden 20/4-18/6 och 16/8-21/10 endast gruppbokningar. Kontakta anläggningen via e-post fortet@antrophia.se

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er