STF Salnö Gård

Grupper

Välkommen till en rofylld och inspirerande miljö som skapar kreativa tankar och bra beslut. Salnö Gård ger möjligheter till alla typer av möten med moderna krav utan att ge avkall på den genuina gårdskänslan. I vårt nyrenoverade konferenshus kan upp till 40 personer konferera i modern möteslokal med allt vad som behövs för en lyckad konferens. Här har ni möjlighet att konferera såväl inomhus som på en klippa vid Ålandshav.

Vill ni vara ensamma på stället och helt för er själva behöver ni vara minst 14 personer och får då tillgång till all service och faciliteter och kan i lugn och ro ägna er åt de viktiga frågorna.

Maten för våra konferensgäster är riklig och vällagad med inriktning mot modern husmanskost med ekologisk inriktning. Måltiderna intas i Kaptenssalen eller i lusthuset Fru Flora. Salnö Gård har fulla serveringsmöjligheter.

För grupper kan vi också erbjuda bastu med ett tillhörande gym som ett avkopplande inslag.

Vi välkomnar gäster för såväl dagkonferens som övernattning.

Fyll i en gruppförfrågan längst ner till höger på denna sida, så återkommer vi med ett prisförslag för ditt evenemang.

Fest eller jubileum
Tänk att kunna samla släkt och vänner i en lugn lantlig miljö. Här på Salnö Gård kan vi se till att drömmen blir sann. I vår vackra matsal eller lusthuset Fru Flora kan vi hålla fest för 50 personer. En varm sommarkväll kan drinken tas utomhus och det finns plats för dans efter kaffet om så önskas.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er