STF Sälen Torgåsgården

Grupper

Torgåsgården passar alldeles utmärkt att hyra för grupper. Både små och stora. Här finns plats för som mest 52 gäster med möjlighet för ytterligare 4 st i extrasängar, dvs totalt 56 personer. En hel buss med andra ord.

Rummen fördelas på 2 st 2-bäddsrum, 6 st 4-bäddsrum, 4 st 6-bäddsrum och är fördelade på två plan. Varje plan har tre toaletter, 2 duschar och ett torkrum.

Här finns ett stort och välutrustat kök, matsal med smart-tv där man kan koppla upp sig för genomgångar, redovisningar o.s.v. Dessutom ett allrum/tv-rum uppe med stor soffa och smart-tv där Netflix m.m. går att logga in på. Populärt vid filmvisning och samlingar. Grymt wifi finns i huset.

Stor parkering med plats för buss eller flera bilar.

Vi kan ordna frukost och enklare mat vid förbeställning samt samarbetar med Coop Sälen som kör ut förbeställd mat.

Det bästa är såklart vår trädgård och naturen runt omkring och alla de möjligheter detta erbjuder. Vi kan behjälpliga med aktiviteter som 5-kamp, tipspromenad, kortare vandringar med mera. Är ni sugna på något utöver det vanliga kan vi i samarbete med företaget Peakpoints ordna besök vid ett riktigt björnide med guide.

Hör av dig så diskuterar vi vad som passar just er.

Välkommen med din offertförfrågan!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er